בעמוד הזה תוכלו לקבל מידע בנושאים הבאים

לחלוטין לא! היוצר שומר 100% בעלות על הפרויקט והקניין הרוחני שלו. אנחנו כאן כדי לעזור לך להתחיל!
bnadiv היא שיטה חדשה למימון פרויקטים לעמותות, אנו סחר וגיוס המונים אינטרנטית, המכילה בתוכה זירת קניות של שירותים ומוצרים. אותם שירותים ומוצרים, הועלו לאתר על ידי עסקים אשר מעוניינים לתרום את אותו מוצר או שירות לפרויקט של עמותה. הצרכן הפרטי, אשר זקוק למוצר, קונה אותו באתר והכסף ששילם, מועבר לעמותה שהעסק נותן השירות או המוצר בחר
תרמת – הרווחת! כאשר עסק תורם מעצמו למען הקהילה ,הוא מרוויח לקוחות. כאשר הוא ממותג כבעל עסק טוב ומקצועי, אמין ומעניק כבוד לאדם ובנוסף גם מוכר כעסק תורם, רבים מהצרכנים יעדיפו אותו עסק קטן, בינוני ואף גדול, יכול להגדיל את מספר לקוחותיו ולייצר לעצמו מיתוג ויחסי ציבור במינימום השקעה ובכמעט ללא הוצאות
bnadiv מיועדת לתחום רחב מאוד של פרויקטים יצירתיים. אנחנו דרך מצוינת לעמותות מתחומים רבים. המילה "פרויקט" חשובה בדיוק כמו "יצירתיים". פרויקט הוא משהו סופי, יש לו התחלה ברורה וסוף מוגדר. עבור פרויקט ניתן להגיע למסגרת ציפיות ברורה ומוגדרת בין היזם לתומכים - פרויקט הושלם או לא, הבנה זו חיונית ב bnadiv.          אנו מעודדים פרויקטים שאינם למטרות רווח,אנו משנים את תפיסת התרומה בישראל ובעולם. אנו נאפשר יצירת רווח מובהק לשלושה גורמים: עסק, עמותה והלקוח הפרטי. עסק ירוויח לקוחות ומיתוג, עמותות יקבלו תרומות במאות אחוזים יותר מכיום והלקוח יקבל שירות ומוצר מצוין
כדי להתחיל פרויקט לחץ כאן. הצוות שלנו זריז, ענייני ומנוסה ותקבלו משוב על הפרויקט שלכם במהירות. אם יש לך פרויקט יצירתי שתואם את מדיניות הפרויקטים שלנו, אפשר לצאת לדרך!
ניתן למצוא אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו, בבלוג ובמגזין החודשי שלנו. הרשמו, עשו לייק, ועקבו אחרינו!
דרך "צור קשר" בתחתית עמוד זה ובתחתית כל עמוד באתר. הצוות שלנו יעשה כל שביכולתו לענות לך בצורה המהירה והטובה ביותר.
אתם מוזמנים! לחצו על הלוגו שלנו בעזרת הכפתור הימני של העכבר ובחרו ב"שמור תמונה בשם"
ליאור עילם, אורן טוקר, עמיחי צור, אורי אבישר, קטי שטרן, אסף שטרן - יכולים להיכנס לעמוד מי אנחנו
על מנת לתמוך בפרויקט פשוט לחץ על הכפתור הירוק שאומר "תמוך" בעמוד הפרויקט. תתבקש לבחור את מדרגת התמיכה משמאל ותוכל לעדכן את סכום התמיכה (כל שקל נחשב!). מעט פרטים אישיים, מספר כרטיס אשראי וללחוץ על אישור. די פשוט! תוכל למצוא הוראות מפורטות בעמוד כיצד לתמוך בפרויקט.
פרויקט סגור: במקרה והפרויקט בו תמכת הגיע לסיומו כרטיס האשראי שלך יחויב ( הבהרה : החיוב יתבצע ברגע שהפרויקט יגיע ל-100%, במידה ותמכת בפרויקט שעבר את ה-100% החיוב יהיה מיידי). פרויקט פתוח: במידה והפרויקט בו תמכת הגיע לרף של 25% לפחות מהסכום וכן גובה המימון עבר סכום העומד נכון לרגע זה על 2,500 שקל לפחות, החיוב יהיה מידי. במקרה והפרויקט מבוטל, כרטיס האשראי שלך לא יחויב.
כלום, אין עלות לפתיחת קמפיין.
לא, 100% בעלות על הפרויקט והקניין הרוחני נשארים של היוצר.
bnadiv גובה עמלה רק מיוצרים שמימנו בהצלחה את הקמפיין שלהם. סך העמלה לפרויקט היא 10% מהסכום הכולל שגויס. עמלה זו הינה מהסכום הנקי המועבר לעמותה, לאחר העברת מע"מ ודמי משלוח לבי העסק והניכויים השונים כגון עמלות חברות האשראי, עמלות סליקה אינטרנטית ועוד, המסתכמות בכ-3%.
כל מה שצריך זה להעלות את הסרטון ל- youtube או ל- vimeo ולהדביק את הלינק במקום המתאים.
לא, אך וידאו הינה הדרך המועדפת לגייס תומכים לכן אנו ממליצים בחום להשתמש בה, מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו ליצירת וידיאו.
וידאו הופך את הקמפיין לאמיתי ומשכנע. אינך חייב להיות מומחה בצילום על מנת ליצור סרט טוב, פשוט היה ישיר ואישי והצג את הפרויקט שלך בהתלהבות. שים את עצמך מול המצלמה לפחות לרגע על מנת שתומכיך יוכלו לראות מי אתה, יצירת קשר אישי עם התומכים היא מפתח להצלחה. הצג דוגמאות של עבודתך ושמור על רוח חיובית כיפית ויצירתית. יצירתי וחושפני ככל שתהיה אל תשכח את היסודות:
  • הצג את עצמך
  • ספר את הסיפור של הפרויקט (או טוב מזה, הראה אותו)
  • בקש את תמיכתם של אנשים
  • ספר לאנשים מה הם יקבלו עבור תמיכתם
  • אמור תודה!
ישנן אינספור דרכים שונות לספר את הסיפור שלך, תהנה מהדרך שלך. אתה יכול להעביר ימים בצילום ועריכה או שתוכל לעשות הכל בשוט אחד בסופשבוע עם כמה חברים. הסרט לא חייב להיות מושלם, הוא חייב להיות אתה! למדריך המלא ליצירת קמפיין.
שימוש בחומר המוגן בזכויות יוצרים הוא כמעט תמיד כנגד החוק ועלול להוביל לתביעות. אל תשתמש במוזיקה, תמונות, וידאו או כל תוכן אחר שאין לך את הזכויות עליו או שאינו לשימוש חופשי. הדרך הבטוחה להמנע מהפרת זכויות יוצרים הינה לערוך חומר משלך או להשתמש במאגרים- חופשיים של תמונות כגון, Photobucket ומוזיקה שניתן למצוא ב SoundCloud.
תמונה יכולה לשקול עד 2MB, באחד הפורמטים: JPEG, PNG, GIF, BMP
לכל פרויקט חייבת להיות תמונה ראשית אחת. בעמוד הפרויקט ניתן להוסיף תמונות נוספות הקשורות לפרויקט.
לא, חייבת להיות תמונת פרויקט. אם אתה אוהב את תמונת הוידאו שלך אתה יכול לנסות לקחת תמונת מסך שלה (ע"י 'print screen') ולהעלות אותה לאתר.
כן, ניתן להטמיע וידאו מ Youtube, Vimeo ומוזיקה מ Soundcloud גם בעמוד הפרויקט וגם בעמוד העדכונים. לא ניתן להטמיע את קטע הוידאו הראשי, יש להעלות אותו לאתר.
לא ניתן למחוק תמונת פרויקט, אך ניתן להחליף אותה! גם לפני השקה וגם במהלך קמפיין.
כן, כל עוד לא הסתיים תאריך היעד של הפרויקט.
בכפתורי התפריט העליונים במסך לחץ על שם המשתמש שלך, דרכו תוכל להכנס לחשבון האישי. במקרה וטרם התחברת לאתר, תתבקש לפני כן להכניס שם משתמש וסיסמא או להתחבר בקליק אחד דרך חשבון הפייסבוק שלך.
בחשבון האישי תוכל למצוא פרויקטים בשלבי יצירה, פרויקטים שיצרת, פרויקטים שתמכת בהם, וכן פרטיך האישיים.
הכנס לפרופיל שלך דרך שם המשתמש בחלק העליון של העמוד, עבור לטאב 'הפרופיל שלי', עדכן את הפרטים שברצונך לשנות ולחץ על כפתור שמור פרטים.
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לעמוד הפרופיל לשינוי פרטים ולהוריד את ה-V  "כן, ברצוני להירשם לרשימת הדיוור"
ראו צילום מסך.
נְגִישׁוּת

צבעים

סטיילינג קישורים

גודל טקסט